Jak propagovat praní a žehlení prádla na zakázku


V České republice se nachází mnoho jednotlivců či rodin a dále hotelů, soukromých penzionů nebo firem, které potřebují někoho, kdo se jim postará o praní a žehlení prádla. Možná vám připadá tato služba zdánlivě zbytečná, protože každý má doma pračku a žehličku, jenže ne vždy to jde tak snadno, zejména po úrazech a v průběhu nějakého onemocnění, kdy jste upoutáni na lůžko, a nemáte při ruce nikoho, kdo by se o vás postaral. A co se týče firem a ubytovacích zařízení, tam je tato služba vítaná vždy, pokud se neustále „točí“ ubytovaní hosté, a je třeba prát velké množství textilií.

praní prádla na zakázku

Máte-li i vy zájem poskytovat něco podobného, bude to vítané zejména ve větších městech, i když toto samozřejmě není podmínkou. Co je však podmínkou pro vás samotné, je fakt, že o vaší službě musí lidé vědět. A to není pro amatéra tak snadné zařídit.

V první řadě bude zapotřebí webový portál, přehledný, se stručným obsahem, možná doplněný fotografiemi a praktickými ukázkami z pracovní činnosti. Zároveň jej bude nutné upravit dle náležitostí SEO, abyste byli ve vyhledávačích na předních místech, a lidé vás tím pádem snadno objevili.

propagace na Internetu

Kromě SEO bude vhodné služby propagovat i na sociálních sítích, například prostřednictvím PPC reklamy na TikToku https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-pro-tiktok anebo reklamou na síti Pinterest https://www.ppcprofits.cz/reklama-na-pinterestu. PPC reklamy vás zviditelní na některých vhodných webech a zájemci o službu budou přesměrováni na váš web pomocí odkazů. Důležité je, abyste byli konkurenceschopní a nabízeli služby srovnatelné s jinými podobnými subjekty. V některých městech tato služba poměrně úspěšně funguje, ale jinde nic takového není k dispozici.

Kromě praní a žehlení prádla lze poskytovat i další přidružené služby, například umývání oken, které je pro mnohé z nás velmi namáhavé a stěží uskutečnitelné a zároveň nebezpečné, zvláště ve vyšších patrech bytových domů.