Jak ve všem ušetřit?
Někteří lidé nakupují jen tak, aby ušetřili, protože z toho mají velkou radost. Třeba ve skutečnosti ani neušetří, ale hlavně jim stačí, že mají někde napsáno, že je produkt zrovna levnější a myslí si to. Je ale třeba myslet také na to, že mohou majitelé firem udělat podfuk a napsat, že je produkt levnější a přitom není. To se děje velmi často a je třeba si na toto dávat pozor a nemít zas takovou radost z každé věci, která je ve slevě, protože ve slevě být ani nemusí. Některé cenovky mohou být jen červené, aby zákazníka nalákaly, žádný jiný důvod to mít nemusí.
Protože pokud má cenovka červenou barvu, tak si lidé hned myslí, že je produkt pod ní ve slevě. Takto to funguje na lidskou psychiku a vždy to tak fungovat také bude. Lidé si to budou vždy myslet, protože slevy jsou označeny červeně, tak si budou myslet, že cokoliv označeno červeně je rovnou ve slevě. Už se ale nikdo nedívá na to, jestli má cenovka na sobě napsáno, z jaké ceny se produkt dostal na tu levnější. Pokud to tam není a nejsou tam ani žádná procenta, tak je to jen zvýraznění produktu a majitel chce, abyste si produkt koupili. Nepočítejte tedy s nějakým ušetřením. To ani náhodou.
Šetřit se dá ale naprosto ve všem, na co si jen vzpomenete. Dá se šetřit například i na oblečení, a to jednak vybírat oblečení ve slevě, které zlevněné bývá tehdy, když už je třeba jiné roční období, než pro které je oblečení šito, nebo už zkrátka není sezóna a podobně. Druhý způsob, jak ušetřit na oblečení je ten, že si seženete slevový kód, například slevu 25 na About You. Kde se takový kód dá sehnat? Většinou to propagují známé a slavné osobnosti, nebo lidé, kteří mají na svém profilu na sociální síti dost odběratelů a sledujících a propagují takovou značku. Pak dostanou kód, aby značka věděla, kolik lidí pomocí tohoto kódu nakoupí přes daného člověka.